10.12.2021. 13:10
Provedba projekta „Susjedska pomoć“ (kodni broj UP.02.1.1.13.0195) iz pozivnog programa „ZAŽELI – Program zapošljavanja žena – faza II“ započela je potpisivanjem ugovora o provedbi projekta između udruge KD „Laško“ Lug, kao nositeljem projekta i Ministarstva rada i mirovinskog sustava RH te Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Uredom za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije, dana 5. listopada 2020. godine.
Nakon više od godinu dana provedbe izvršena je provjera na licu mjesta dana 1. prosinca 2021. godine s početkom u 10,00 satiod strane Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao Posredničkog tijela razine 2 (PT 2).
Provjera je obuhvaćala pregled originalne dokumentacije koja se odnosi na:
- dokumentacija vezana uz troškove rada (Ugovor o radu, Odluka o radu, Izvješće o radu za pripadnice ciljane skupine, Izjava pripadnice ciljane skupine, Potvrda o zaprimljenim paketima),
- dokumentacija vezana uz pružene vanjske usluge (ugovori, računi, izvješća, dokazi o pohađanju edukacija, potpisne liste i dr.),
- dokumentacija kojom se potvrđuje ostvarenje ciljnih vrijednosti pokazatelja (potpisani Obrasci 1 i 2, potvrda o vođenju u evidenciji HZZ-a i dr.),
- računovodstvene evidencije (način praćenja projektnih izdataka, evidencija imovine i dr.).
Također, zahtijevalo se izvršenje uvida u provedbu mjera informiranja, komunikaciju i vidljivost uz fizičku provjeru nabavljenog promidžbenog materijala u sklopu projekta.
Predstavnici Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU bile su Matea Ćorić i Petra Vinicki, stručne suradnice iz Odjela za provjere na licu mjestakoje su upoznate s dosadašnjim iskustvima cijelog projektnog tima. Također, predstavnicima je omogućen razgovor sa zaposlenim ženama iz ciljne skupine Melindom Vaš, Viktorijom Matić i Marijom Bagarić koje su iz „prve ruke“ mogle prenijeti iskustva rada na terenu i s krajnjim korisnicima.
Nakon provedenog nadzora i konačnih informacija o rezultatima provjere dostavit će se zapisnik s povratnim informacijama.